fbpx

1. אנחנו רואים מגמת עלייה משמעותית בהשקעת תקציבים בפרסום בדיגיטל – הנה עובדה לא פחות ממדהימה: השיווק הדיגיטלי תופס כבר 33% משוק הפרסום הכללי (עלייה של 13% משנה שעבר). תזכירו לנו מה זו טלוויזיה?

 

2. תוכן אינטראקטיבי מדהים

החוויה הזו יכולה להיווצר באמצעות סקרים, שאלונים, מחשבונים, אינפוגרפיקות, סרטוני וידיאו אינטראקטיביים, משחקים ועוד… כל חוויה היוצרת דיאלוג אינטראקטיבי עם הגולש יושבת על הצורך הבסיסי ביצירת קשר אנושי. כשאנחנו יוצרים קשר, אנחנו זוכרים. תגרמו ללקוחות לזכור אתכם דרך הרגש. והבונוס הענק שמתקבל? תוכן אינטראקטיבי עם הנעה טובה לפעולה שמובילה את הגולשים לאינגייג’מנט ומשפרת בטירוף תנועה, חשיפה והמרות. אה, תוכן מדהים הוא גם סופר ויראלי! 

 

3. התכנסות ואחידות  (Convergence & Consolidation)

חברות ומותגים חשים בכל יום את הקשיים והחסרונות שבעבודה עם פלטפורמות שיווק שונות, והצורך שבתכנון אסטרטגיה שיווקית כוללת ומותאמת ערוצים ופלטפורמות. גם של האוף ליין וגם של האון ליין. הפיתרון הוא: רב ערוציות (Omni-channel), משמע חוויה אחידה בכל הערוצים. זו המגמה אליה אנחנו כמפרסמים צריכים לשאוף. אחידות ומשפך שיווקי מותאם ומסונכרן ערוצים.

 

4. אסטרטגיה תרבותית ((Cultural strategy)

החיבור בין המוצרים שאתם מוכרים להרגלי הרכישה ודרך החיים של הלקוחות שלכם, הוא בעצם נקודת המפגש בין התועלת הפונקציונליות והתועלות האמוציונליות של המותג עבור הלקוחות כמובן. בעולם עמוס מסרים יצירתיים ושיווק אגרסיבי, מה שיגרום למותג שלכם לבלוט זו הדרך שבה תספרו את הסיפור שלכם. ראשית תשאלו את עצמכם: מהו הסיפור של העסק שלי?  זה כל הסיפור עם סושיאל מדיה. ליצור דיאלוג רציף עם הלקוחות שלכם. בשפה שלהם. אנשים זוכרים סיפורים כי זה גורם להם להרגיש. אנשים לא זוכרים: בלה בלה בלה…תגרמו ללקוחות שלכם להרגיש.

 

5. חדשנות. חדשנות. חדשנות
המדיה החדשה כבר מזמן לא חדשה.

חיפוש על יד, נוטיפקציות בזמן אמת, חיפוש על פי מיקום, התאמת תוכן רלוונטי לרגע הנכון ובכלל ״Mobile First״ הם כבר נורמה.

להיות שני צעדים אחרי כולם זו האופציה היחידה. כי הטכנולוגיה שועטת קדימה:

• אוטומציה ופלטפורמות של אחד-על-אחד (כולל בוטים) מציעים עולם שלם של אופטימיזציה ופרסונליזציה
• הפקת תמונות וסרטונים 360 הופכת פשוטה יותר ויותר
• מציאות רבודה נכנסת יותר ויותר לחיינו
• ממשקי קול ומכשירים קונקטיביים – כפתור הרכישה של אמזון, העוזרים הווירטואליים לדורותיהם (סירי, גוגל, אלסקה)

 

6. סגמנטציה חכמה וצביעת לקוח –

הכל מתחיל וממשיך דרך משפך הקשר עם הלקוח. דרך סרטונים המשמשים לחימום קהל. פוסטים היוצרים דיאלוגים ומשם איסוף קהלים אל תוך מערכת רימרקטינג – כל אלו נועדו לקשור אלינו את הגולשים במטרה להפוך אותם ללקוחות.

 

7. צמיחת האיקומרס 

כבר מזמן שיש הרבה באזז סביב שוק האיקומרס בישראל. כדאי שתדעו, זוהי נישת שיווק הצומחת בקצב מהיר מאוד. אנחנו רואים לא מעט כתבות על חנוית באוף ליין שנסגרות, קניונים שמתלוננים על ירידה דרמטית במכירות. ןמה שהכי בולט וכבר נמצא כאן כעובדה הלכה למעשה זו המציאות שהנוער ואנשים צעירים בכלל  מעדיפים כבר לעשות את הקניות שלהם באונליין. ישנה עליה משמעותית מאוד בכמות אתרי המסחר האלקטרונים, אך חשוב לי לציין בצורה הכי ברורה שיש, בלי השקעה גדולה באתר מותאמים ובתקציבי שיווק – האתרים הללו לא יניבו מכירות ראויות.

תגובות

תגובות