fbpx

לפניכם 22 טיפים בסיסים שחשוב לדעת לפני שמתחילים לשווק באינסטגרם וגם כמה עצות שימושיות לפרסום בסטורי:


1. סוגי המודעות האופציונליות: קרוסלה, וידיאו, לידים, לינק ו- Stories
2. הקהל שלכם נמצא גם באינסטגרם, רק שלהבדיל מפלטפורמות אחרות, באינסטוש אתם תמצאו אותו במוד אחר.
3. צרו סידרה מפתה של תמונות מהירות ואיכותיות לסטורי כמו בדוגמא הבאה:
מתאים במיוחד לתחום האוכל והיופי
 
4. כשאתם מכינים מודעה שיווקית, כתבו על התמונה מה אתם רוצים בדיוק שהמשתמש יעשה. למשלללחוץ על הכפתור למידע נוסף, להתקנה או להרשמה או Sign Up/Shop Now
5. השתמשו בתמונות איכותיות/מקצועיות בפידֿ לצד תמונות אותנטיות
6. באינסטגרם ״מדברים״ שונה: התאימו את הסלנג/שפה/קרייאיטיב לאופי של הקהל
7. מאחר והרבה אנשים רואים את הסטורי שלכם על מצב ״השתק״ צרו מודעה כמה שיותר ויזואלית ואינפורמטיבית
8. פרסמו לפחות לפחות סטורי אחד ביום 
9. עקבו גם אחרי המתחרים שלכם ובדקו את תדירות הפרסום שלהם
10. Boomerang (בומרנג) - השתמשו בפונקציית הצילום הזו שמצלמת 10 תמונות מהירות ושהופכת אותן לתמונה מונפשת אחת. מטרת הבומרנג היא ליצור תנועה מהירה ולהפוך את התמונה למשהו חי. איך עושים?  לחצו על כפתור הצילום של משהו שזז בתמונה ומיד לאחר מכן שמרו ושתפו, זה הכל. 
11. רעיון מוצלח לסטורי: מה קורה אצלכם בעסק מאחורי הקלעים - תהליכי עבודה - רגעים אותנטיים עם לקוחות ועובדים.
12. קידום ממומן (מודעות ממומנות) צרו ישירות מהביזנס מנג׳ר של פייסבוק
13. דף נחיתה מעוצב וממיר
14. פיקסל לכל שלב ושלב במשפך שיווקיֿ
15. פרסום עדויות של לקוחות (הטבה ללקוחות שמעלים סטורי עם צילום המוצר שנרכש ותיוג של העסק שלכם)
16.״לחמם״ קהל ואז לצבוע לפני שיוצאים לקמפיינים ממומנים
17. למערכת הקידום דרך הפייסבוק לוקח כמה שבועות טובים(!!!) ללמוד את חשבון המודעות שלך -  מהרגע שהיא לומדת ועד הרגע שמתקבלות המרות איכותיות.
18. מחקר ושימוש בהאשטגים חזקים וטרנדיים (בצעו חיפוש של מילות מפתח - אפשר עד 30)
19. מסת קהל: גילאיים 13-35
20. ואכן -  נכון לעכשיו הסטורי הוא הפלטופרמה הזולה ביותר - יותר מכל פיד אחר. לפחות מהניסיון שלי.
21. רימרקטינג חזק ומושקעבעשיית אקסלוד לסטורי - בפייסבוק ובאינסטגרם עובד מעולה אחרי שכבר פרסמתם בסטורי.
22. ספרו סיפור באופן כרונולוגי ושלבו בו מסרים שיווקים בחוכמה ולא בצורה אגרסיבית.
גדלים למודעות:
תמונה/וידיאו מרובעים : 1,200X1,200 פיקסלים
תמונת פורטרט/וידיאו אנכי: 1,350X1,080 פיקסלים
תמונה/וידיאו לרוחב: 1,920X1,080 פיקסלים
סטורי: 1,080X1,920 פיקסלים עד 15 שניות
בהצלחה!

אהבתם את הכתבה? שתפו דרך הריבועים הקטנים מימין😊

רוצה להזניק את המותג שלך בדיגיטל? עכשיו זה הזמן לדבר איתנו