fbpx

המאמרים שלנו

איך מפרסמים באינסטגרם ומה הסיפור של הסטורי?

לפניכם 22 טיפים בסיסים שחשוב לדעת לפני שמתחילים לשווק באינסטגרם וגם כמה עצות שימושיות לפרסום בסטורי: 1. סוגי המודעות האופציונליות: קרוסלה, וידיאו, לידים, לינק ו- Stories 2. הקהל שלכם נמצא גם באינסטגרם, רק שלהבדיל מפלטפורמות אחרות, באינסטוש אתם תמצאו אותו...

קראו עוד

איך לכתוב מודעה נכונה בפייסבוק ובאינסטגרם

אתם בטח מכירים את ההרגשה, יצרתם קמפיין חדש, השקעתם זמן, ויז'ואל וקופי מתאים… ועכשיו אתם ממתינים לתנועה של המרות.
אבל…
ימים עוברים והביצועים של המודעה, איך נתנסח בעדינות? לא משהו.
לפעמים, כאשר אנחנו יושבים לכתוב קופי של מודעה קשה לדעת ולצפות איזו מילה היא זו שתצליח להעביר את המסר הכי חזק. מי מהמילים שנבחר להשתמש במודעה יגרמו לקהל היעד שלנו להסתקרן ולהתעניין מספיק כדי ללחוץ עליה?

קראו עוד

קמפיין לידים לוהט שעשינו למשרד קונספט בתחום הספורט

מבול של לידים! תזכורת למודעה דרכה פנית אלינו בפייסבוק - תראו איזה מספרים יפים☝️ מצ״ב צילום מסך ישירות ממנהל המודעות של הלקוח. אנחנו חוגגים (שוב) 112 לידים ב- 48 שעות בעלות של 2.76 ש״ח לליד סך הכל! למביני עניין, מדובר בטופס לידים ולא בעמוד נחיתה. עכשיו...

קראו עוד

שבע מגמות חמות בשיווק ופרסום דיגיטלי לקראת שנת 2020

1. אנחנו רואים מגמת עלייה משמעותית בהשקעת תקציבים בפרסום בדיגיטל - הנה עובדה לא פחות ממדהימה: השיווק הדיגיטלי תופס כבר 33% משוק הפרסום הכללי (עלייה של 13% משנה שעבר). תזכירו לנו מה זו טלוויזיה?   2. תוכן אינטראקטיבי מדהים החוויה הזו יכולה להיווצר באמצעות סקרים,...

קראו עוד

אתם חייבים להכיר את הכלי החדש לבניית קהלים לפרסום בפייסבוק

אחד העדכונים היותר מעניינים שפייסבוק הוציאה ב– 2017 זו אפשרות לבנות קהל לפרסום רימרקטינג סופר מדוייק מתוך התכנים שלכם בעמוד העסקי.

מעכשיו,אתם יכולים לבנות קהל מכל הגולשים שהגיבו לכם בעמוד, שעשו לייק לפוסטים שלכם ולדף העסקי, לסרטונים, ובכלל, כל מי שיצר מעורבות עם התוכן שלכם בעמוד העסקי – לפרסם ישירות אליו את התוכן הבא שתשווקו, לפי בחירה!

קראו עוד

קבלו 9 טיפים בעזרתם תיצרו פוסטים עם חשיפה אורגנית גבוהה

פוסטים ארוכים עם תוכן מעניין. יגרמו לעוקבים לעצור את הגלילה המהירה שלהם בניוז פיד, לקרוא אתכם ולבלות כמה שיותר זמן על הפוסט שלכם. זה גורם לאלגוריתם של פייסבוק להעניק יחס מיוחד (חשיפה גבוהה) לפוסט שלכם. למה?

קראו עוד

תגובות

תגובות