fbpx

השאירו שם, טלפון וכתובת אימייל – אנחנו נעשה את השאר:

קרן שחר, בעלת facelab – הדרכות ושיווק בדיגיטל

שלום ונעים שהגעתם, שמי קרן שחר מייסדת פייסלאבּ. במקצועי: יזמית אינטרנט, אשת קריאייטיב, ומומחית דיגיטל ותקשורת חברתית. בהשכלתי: בעלת תואר ראשון בפיסכולוגיה ובעלת ניסיון רב שנים בשיווק, הרצאות, הדרכות וקידום בעולם השיווק הדיגיטלי. אני אמא לנויה בת ה- 16 ועולם הדיגיטל הדינאמי והמשתנה הוא אחת האהבות הגדולות, המספקות והמסקרנות בחיי.  את תחילת דרכי בעולם הרשתות החברתיות עשיתי כמנהלת מדיה חברתית בהתאחדות סוכני הנסיעות בישראל.

כיום, אני גאה לנהל את פייסלאבּ בעזרת צוות של מקצועני קריאייטיב, תוכן טכנולוגיה ומדיה מוכשרים, אשר עושים וחיים מדיה חברתית 24/7 ומקדישים את כל זמנם ומרצם לתכנון, בנייה, ניתוח וביצוע של פעילות שיווקית אינטראקטיבית מדידה ומפולחת. אנו יוזמים עבור הלקוחות שלנו קמפיינים ופעילויות שיווק יצירתיות עם דגש על "חווית לקוח" מתוך הבנה שאנשים זה כל הסיפור.

המשרד שלנו יוזם אסטרטגיות שיווקיות בכל הערוצים הדיגיטלים החמים ברשת: אפליקציות, מובייל, אתרים, מיניסייטים, באנרים וכו – ומקדמים את כל אלו בפלטפורמות השונות: פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, גוגל, טוויטר בלוגרים ועוד. והכי חשוב: הכל נעשה תחת אותה קורת הגג!

מטרת העל שלנו ברורה: חדשנות שירות ואמינות.

רוצה להזניק את המותג שלך בדיגיטל? עכשיו זה הזמן לדבר איתי

העצות שלנו עבורכם: 5 תובנות לשיווק טוב יותר

הכירו את הלקוחות שלכם, למדו והבינו איזה מסע הם עושים בדרך לקבלת החלטות. מה מניע אותם, מה גורם   להם לגלות עניין. אם מבינים מה מניע אנשים, אז אפשר לשנות ולהשפיע באופן משמעותי על מה שאנחנו עושים, מציעים ושואלים.

כשאתם מגיעים למסיבה ומסתובבים בקהל, אתם בטח לא פונים באופן אקראי לאדם לא מוכר ואומרים לו – "היי, אני יוסי, מה דעתך על 20% הנחה?" –

לעומת זאת, מה שאתם בטח כן עושים כשאתם פוגשים אנשים חדשים, זה לשאול שאלות, לספר על עצמכם, להקשיב ולשתף.

קחו אתכם את המחשבה הזו בדיוק כשאתם מחליטים לכתוב תוכן שיווקי בעמוד הפייסבוק העסקי שלכם.

תוכן קונטקסטואלי טוב הוא תוכן שמפעיל אצלנו רגש או עניין, או לחלופין, מייצר עבורנו ערך או תועלת.

חשבו מה יכול לעניין את הלקוח שלכם ולא מה אתם רוצים למכור לו. מכירה אגרסיבית הישר אל תוך פניו של הלקוח עלולה להרחיק אותו ולייצר התנגדות. אנשים לא רוצים מודעות פרסום, אנשים מחפשים חוויה – הומור למשל היא דרך נפלאה לייצר תחושה של חיבור למותג. אפילו אם המוצר שלכם נחשב "משעמם", אם תצליחו לגרום לצרכן לחייך סביר להניח שמעכשיו הוא יזכור אתכם.

תרגשו, תבדרו ותחשבו כיצד באותה עת גם לייצר תועלת מתוך המסר שלכם תוך שימוש בשאלות : מה מעניין את הלקוח, מה מרגש אותו, מה הוא צריך ?

וטיפ קטן לסיום, דברו תמיד בגובה העיניים וספרו את הסיפור של המוצר שלכם בצורה אנושית

אל תשכחו שאנשים שבאים במגע עם העסק שלכם הם כלי התקשורת שנשמעים הכי חזק.

אפילו אם פגה האחריות למוצר שהלקוח רכש מכם, קחו אחריות על הלקוח. זה ישתלם בטווח הארוך.

בתוך כל "הרעש" של המדיה מסביב, השמיעו בעקביות ובהתמדה את הקול הייחודי של המותג שלכם – אפילו שקשה, אל תסתכלו על אחרים, זה רק יפגע באותנטיות ובמסר שאתם רוצים להעביר.